Lite som jag gjort tidigare!

Det började som en rolig hobby och jag har försökt att utveckla en egen stil i mitt bestickknackande, det har blivit många experiment genom åren och med detta en ganska stor skrotlåda när man tänjer på gränserna lite för mycket, men detta är väl en del som jag blivit nöjd med själv och dessutom fångat på bild! Med väldigt enkla verktyg (egentillverkade små hammare och städ) och tålamod försöker jag att skapa sånt som jag själv tycker är snyggt, tack vare att så många andra uppskattar det jag gör så driver det mig att fortsätta att knacka i timmar!
 
s
 
En ljusstake gjord av gafflar, den är tillverkad innan Ernst började visa sina alster på teven.
 
4 lika skedar kan bli hängsmycke, örhängen och en ring.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0